эмблема




баннер

Главная : Пра нашу школу : Правілы ўнутранага распарадку

Правілы ўнутранага распарадку



Упраўленне па адукацыі адміністрацыі Маскоўскага раёна г.Мінска

Дзяржаўная ўстанова адукацыі “Сярэдняя школа № 60 г.Мінска”

 

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар школы

_______________Л.М.Бубен

31.08.2018

 

ПРАВІЛЫ
ЎНУТРАНАГА РАСПАРАДКУ

для вучняў дзяржаўнай установы адукацыі

“Сярэдняя школа № 60 г.Мінска”

 

АГУЛЬНЫЯ ПАЛАЖЭННІ

1. Правілы ўнутранага распарадку для вучняў Дзяржаўнай установы адукацыі "Сярэдняя школа № 60 г. Мінска" (у далейшым Правілы) утрымліваюць нормы паводзін вучняў у будынку і на тэрыторыі адукацыйнай установы з мэтай стварэння ўмоў, якія спрыяюць паспяховай вучобе кожнага вучня, выхаванню павагі да асобы вучня і яго правоў, развіццю культуры паводзін і навыкаў зносін сярод вучняў, падтрыманню ў школе парадку, заснаванага на свядомай дысцыпліне і дэмакратычных прынцыпах арганізацыі адукацыйнага працэсу.

2. Сапраўдны дакумент распрацаваны ў адпаведнасці з Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь, Кодэксам РБ аб адукацыі, Канвенцыяй аб правах дзіцяці, Статутам школы.

3. Паводле гэтых Правіл вучні маюць аднолькавыя правы, абавязкі і адказнасць прызнаходжанні ў адукацыйнай установе.

4. Сапраўдныя Правілы з'яўляюцца абавязковымі для ўсіх вучняў школы.

 

АРГАНІЗАЦЫЯ АДУКАЦЫЙНАГА ПРАЦЭСУ

5. Школа пачынае працаваць у 7.00 гадзін, а сканчае працу ў 20.00 гадзін. Знаходжанне вучняў пазней 20.00 гадзіны ў школе і напрышкольнай тэрыторыі забараняецца, калі гэта не звязана з адукацыйным працэсам ці правядзеннем вячэрніх мерапрыемстваў. Работа аб’яднанняў па інтарэсах для вучняў павінна заканчвацца да 20.00.

6. Выхадны дзень у школе – нядзеля і святочныя дні. Знаходжанне вучняў у нядзелю і ў святочныя дні ў школе забараняецца, калі гэта не звязана з адукацыйным працэсам.

7. На канікулах школа працуе ў звычайным рэжыме. Вучні на канікулах прыходзяць у школу толькі ў тыя дні, на якія запланаваны мерапрыемствы і толькі пры наяўнасці з імі настаўніка ці класнага кіраўніка.

8. Пачатак навучальнага года – 1 верасня. Заканчэнне навучальнага года – 31 мая.

Агульная працягласць канікул на працягу навучальнага года павінна быць не меней за трыццаць каляндарных дзён.

Дадатковыя канікулы – не меней за 7 каляндарных дзён для 1-2 класаў– другі тыдзень лютага. Працягласць летніх канікул павінна быць не меней за 12 каляндарных тыдняў, а для вучняў IX, XI класаў, якія працягваюць навучанне на III ступені агульнай сярэдняй адукацыі – не меней за 10 каляндарных тыдняў. Пачатак і заканчэнне чвэрцяў, канікул усталёўваецца Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь.

9. Заняткі праводзяцца ў дзве змены.

10. Адукацыйны працэс пры навучанні і выхаванні на I, II і III ступенях агульнай сярэдняй адукацыі арганізуецца ў рэжыме шасцідзённага школьнага тыдня, які ўключае пяцідзённы навучальны тыдзень і адзін дзень тыдня для правядзення з вучнямі спартыўна-масавых, фізкультурна-аздараўленчых, іншых выхаваўчых мерапрыемстваў, арганізацыі працоўнага навучання, у тым ліку навучальных заняткаў на навучальна-вытворчых аб'ектах, прафесійнай арыентацыі.

11. Вучэбныя заняткі праводзяцца па раскладзе ў адпаведнасці з вучэбнымі планамі і праграмамі, зацверджанымі ва ўсталяваным парадку. Расклад вучэбных заняткаў складаецца на паўгоддзе.

12. Расклад вучэбных заняткаў складаецца намеснікам дырэктара па вучэбнай рабоце, завярджаецца дырэктарам школы і даводзіцца да ведама вучняў у першы дзень заняткаў.

13. Працягласць усіх відаў заняткаў вызначаецца акадэмічнай гадзінай. Працягласць акадэмічнай гадзіны (урока) – 45 хвілін. Працягласць вучэбнага занятку ў I класах – 35 хвілін, у II - XI класах – 45 хвілін. Колькасць вучэбных заняткаў рэгулюецца раскладам вучэбных заняткаў і павінна адпавядаць санітарным нормам.

14. Працягласць перапынкаў паміж навучальнымі заняткамі – 15 хвілін.

15. Вучні, з улікам меркавання іх законных прадстаўнікоў, зыходзячы са схільнасцей, жаданняў і стану здароўя, могуць вывучаць асобныя вучэбныя прадметы на павышаным узроўні на факультатыўных занятках у межах колькасці вучэбных гадзін на правядзенне факультатыўных заняткаў, усталяванага тыпавым вучэбным планам установы агульнай сярэдняй адукацыі адпаведнага выгляду.

16. У школе асноўнай формай арганізацыі адукацыйнага працэсу пры рэалізацыі адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі з'яўляецца вучэбны занятак: урок, назіранне, экскурсія і іншы занятак. Дадаткова праводзяцца факультатыўныя, стымулюючыя, падтрымліваючыя заняткі, кансультацыі, практыкумы, навучальна-палявыя зборы, грамадска карысная праца.

АСНОЎНЫЯ ПРАВЫ ВУЧНЯЎ 

17.Вучні маюць права на:

бясплатную агульную адукацыю ў адпаведнасці з дзяржаўнымі агульнаадукацыйнымі стандартамі, адукацыйнымі праграмамі;

перавод у іншую ўстанову адукацыі, якая рэалізуе адукацыйныя праграмы ў парадку, усталяваным Урадам Рэспублікі Беларусь;

навучанне па індывідуальным навучальным плане ў межах зместу адукацыйнай праграмы;

стварэнне спрыяльных умоў для атрымання адукацыі з улікам асаблівасцей і псіхафізічнага развіцця;

ахову жыцця і здароўя падчас адукацыйнага працэсу;

бясплатнае псіхолага-медыка-педагагічнае абследванне ў дзяржаўных цэнтрах карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі;

забяспечанне падручнікамі і навучальнымі дапаможнікамі ў парадку, усталяваным Урадам Рэспублікі Беларусь;

адпачынак ці падрыхтоўку да чарговага ўрока на перапынках паміж урокамі, у час канікул;

атрыманне дадатковых (у тым ліку платных) паслуг у сферы адукацыі;

дадатковую дапамогу з боку настаўнікаў у набыцці ведаў у выпадку цяжкасці ў засваенні навучальнага прадмета пры сур'ёзным стаўленні да вучобы.

бясплатнае карыстанне бібліятэкай, навучальнай, навуковай і культурна-спартыўнай базай установы адукацыі;

атрыманне сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай дапамогі з боку спецыялістаў установы адукацыі;

заахвочванне за поспехі ў навучальнай, спартыўна-масавай, грамадскай, навуковай, навукова-тэхнічнай, эксперыментальнай, інавацыйнай дзейнасці, а таксама ў адукацыйных мерапрыемствах;

удзел у алімпіядах, конкурсах, турнірах, спаборніцтвах, фэстах, канферэнцыях, семінарах і іншых адукацыйных мерапрыемствах, спартыўна-масавай, грамадскай, навуковай, навукова-тэхнічнай, эксперыментальнай, інавацыйнай дзейнасці;

захаванне месца ў выпадку хваробы ці знаходжання на санаторна-курортным лячэнні;

навучанне на ўроках фізічнай культуры і здароўя ў адпаведнасці з узроўнем фізічнага развіцця, групай здароўя і медыцынскай групай.

удзел у маладзёжных і іншых грамадскіх аб'яднаннях, дзейнасць якіх не супярэчыць заканадаўству;

вызваленне ад выпускных экзаменаў па хваробе (на падставе вызвалення медыцынскай камісіі);

вучобу ў маральна ўтульнай і добразычлівай атмасферы;

абарону асабістага жыцця, ахову жыцця і здароўя ў сценах школы, на прылеглай тэрыторыі, пры правядзенні масавых школьных мерапрыемстваў за межамі адукацыйнай установы;

свабоднае выказванне сваіх поглядаў, перакананняў, меркаванняў і адстойванне іх любымі законнымі сродкамі;

справядлівае, паважлівае і гуманнае стаўленне да сябе з боку вучняў і працаўнікоў школы, на павагу сваёй чалавечай годнасці і на абарону ад усіх формаў псіхалагічнага і фізічнага гвалту, які прычыняе боль, пакуты;

недатыкальнасць асабістых рэчаў. У навучэнца ніхто не мае права забраць яго асабістыя рэчы, калі гэтыя рэчы не забараняецца прыносіць у школу ці эксплуатацыя іх не супярэчыць усталяваным у школе правілам;

атрыманне гарачага харчавання ў школьнай сталовай;

выбіраць і быць абранымі у органы вучнёўскага самакіравання, Савет школы;

быць выслуханымі настаўнікам, класным кіраўніком, адміністрацыяй школы;

абарону сваіх правоў і свабод шляхам звароту асабіста ці праз законных прадстаўнікоў да адміністрацыі школы, у Савет школы, ці, у выпадку нязгоды з прынятымі рашэннямі, ва ўпаўнаважаныя дзяржаўныя органы.

АСНОЎНЫЯ АБАВЯЗКІ ВУЧНЯЎ

18. Вучні абавязаны:

добрасумленна і адказна ставіцца да засваення зместу адукацыйных праграм, праграм выхавання;

клапаціцца пра сваё здароўе, імкнуцца да маральнага, духоўнага і фізічнага развіцця і самаўдасканалення;

выконваць патрабаванні ўстаноўчых дакументаў, правілаў унутранага распарадку для вучняў, і ў тым ліку:

патрабаванні да знешняга выгляду вучняў (Дадатак 1);

правілы культуры паводзін вучняў у школе (Дадатак 2);

правілы наведвання вучнямі сталовай, буфета (Дадатак 3);

правілы карыстання вучнямі бібліятэкай (Дадатак 4);

паважаць гонар і годнасць іншых удзельнікаў адукацыйнага працэсу;

беражліва адносіцца да маёмасці школы;

быць дысцыплінаванымі, клапаціцца пра рэпутацыю школы;

на занятках знаходзіцца ў форме ўсталяванага ўзору: хлопчыкі – строгі касцюм, дзяўчынкі – касцюм дзелавога стылю; на занятках не дапускаецца вячэрні макіяж, святочныя і экстравагантныя прычоскі ("дрэды", афарбаваныя ў экстрэмальна-яркія колеры валасы, выстрыганні), біжутэрыя, пірсінг, карыстанне перагаворнымі прыладамі, запісваючай і ўзнаўляючай аўдыё- і відэаапаратурай;

няўхільна выконваць правілы па тэхніцы бяспекі, супрацьпажарнай бяспецы, не праносіць у школу і на яе тэрыторыю зброю, выбуховыя, хімічныя, вогненебяспечныя рэчывы, тытунёвыя вырабы, спіртныя напоі, наркотыкі, таксічныя рэчывы і яды;

наведваць школу ў прызначаныя для гэтага дні і час, не прапускаць заняткі і не спазняцца на іх без уважлівых прычын;

добрасумленна вучыцца, якасна і ў поўным аб'ёме выконваць класныя і дамашнія заданні; авалодваць асновамі навук і навыкамі самаадукацыі;

паважаць гонар і годнасць іншых вучняў і работнікаў школы;

не здзяйсняць у адукацыйнай установе, у месцах правядзення пазакласных і пазашкольных мерапрыемстваў і ў іншых месцах у адносінах да іншых вучняў, работнікаў і наведвальнікаў школы правапарушэнні паводле Грамадзянскага, Адміністратыўнага і Угалоўнага кодэксаў Рэспублікі Беларусь;

мець пры сабе дзённік і падаваць дзённік па першым патрабаванні педагога;

аказваць дапамогу ва ўборцы памяшканняў, тэрыторыі, падчас дзяжурства па класе, па школе, пры правядзенні класных і агульнашкольных суботнікаў, у падрыхтоўцы школы да новага навучальнага года, удзельнічаць у грамадска карыснай працы;

здаваць на вахту, дзяжурнаму адміністратару чужыя рэчы, знойдзеныя ў школе ці на прышкольнай тэрыторыі;

неадкладна паведамляць класнаму кіраўніку, дзяжурнаму настаўніку ці адміністратару і наведваць медпункт школы ў выпадку атрымання на ўроках, занятках ці пры правядзенні мерапрыемстваў нават малаважнай мікратраўмы, траўмы ці пагаршэнні агульнага стану свайго здароўя;

паведамляць класнаму кіраўніку (напярэдадні ці з раніцы) пра факт і прычыну сваёй адсутнасці на ўроках;

паведамляць класнаму кіраўніку, сваім законным прадстаўнікам, дырэктару школы пра кожную сітуацыю, якая не дазваляе добра вучыцца, а таксама пагражае псіхічнаму і фізічнаму стану вучня.

ПАРАДАК НАВЕДВАННЯ ШКОЛЫ ВУЧНЯМІ

19. Уваход у школу адкрыты з 7.00 гадзін.

20. Вучні павінны прыходзяць у школу за 15 хвілін да пачатку заняткаў.

21. Усе вучэбныя заняткі праводзяцца па раскладзе і з'яўляюцца абавязковымі для наведвання ўсімі вучнямі. Вучань, які не з'явіўся на занятак ці спазніўся на яго, абавязаны растлумачыць класнаму кіраўніку прычыну адсутнасці ці спазнення.

22. Вучні, якія спазніліся, дапускаюцца на ўрок з дазволу дзяжурнага адміністратара ці намесніка дырэктара па навучальнай рабоце.

23. Усе вучні абавязаны быць у навучальных памяшканнях у адпаведнасці з раскладам заняткаў, не пазней, чым за пяць хвілін да пачатку заняткаў. Спазняцца на ўрокі забараняецца.

24. Вучні павінны прыходзіць на заняткі здаровымі. Забараняецца вучням прыходзіць на заняткі з інфекцыйнымі захворваннямі.

25. Вучні абавязаны здаць у гардэроб верхняе адзенне, прытрымлівацца дзелавога стылю адзення.

26. Забараняецца кранаць чужыя рэчы, перавешваць іх, прычыняць ім шкоду; крадзеж рэчаў з гардэроба з'яўляецца крымінальна караемым дзеяннем.

27. Улічваючы масавае (калектыўнае) карыстанне гардэробам, школа не нясе адказнасці за захаванасць рэчаў, у сувязі з чым вучням не рэкамендуецца

апранаць у школу дарагое адзенне і абутак; пакідаць у рукавах, кішэнях верхняга адзення і ў пакетах шапкі, кепкі шалікі, рукавіцы, ключы ад хаты, грошы, праязныя дакументы, мабільныя тэлефоны і іншыя каштоўнасці.

28. Пакінутыя і забытыя кім-небудзь у гардэробе рэчы вучні абавязаны перадаць вахцёру, дзяжурнаму настаўніку ці адміністратару.

29. Вучням, якія спазніліся, робіцца запіс у дзённік дзяжурным адміністратарам ці настаўнікам.

30. Вучні павінны прыходзяць на ўрок з выкананым дамашнім заданнем, з неабходнымі па раскладзе падручнікамі і сшыткамі, а таксама з неабходным навучальнымі прыладамі і матэрыяламі. У выпадку невыканання дамашняга задання па якой-небудзь прычыне вучань да пачатку ўроку абавязаны паведаміць пра гэта настаўніку.

31. Да пачатку заняткаў вучань абавязаны заняць у навучальным кабінеце, класе месца, вызначанае класным кіраўніком, настаўнікам; падрыхтаваць усё неабходнае да ўрока: падручнік, сшытак, пісьмовыя прылады, адключыць мабільны тэлефон. На вучнёўскім стале не павінна быць нічога лішняга. Пералік неабходных на занятку прылад вызначаецца настаўнікам.

32. Падчас урока вучні павінны ўважліва слухаць тлумачэнні настаўніка і адказы іншых вучняў, не перашкаджацт іншым засвойваць вучэбны матэрыял.

33. Настаўнік вызначае для сваіх урокаў правілы паводзін вучняў на занятках у адпаведнасці са Статутам школы.

34. Падчас правядзення кантрольных і самастойных работ кожны вучань абавязаны выконваць іх самастойна.

35. Падчас вучэбнага занятка забараняецца выходзіць з кабінета, акрамя выключных выпадкаў.

36. Вучань абавязаны запісваць дамашнія заданні ў дзённік.

37. У канцы ўрока па патрабаванні настаўніка вучань абавязаны падаць дзённік для выстаўлення адзнакі.

38. Званок пры заканчэнні урока даецца для інфармавання настаўніка. Толькі калі настаўнік абвесціць пра заканчэнне урока, вучань мае права пакінуць клас.

39. Вучням забараняецца перашкаджаць вядзенню ўрока; слухаць на ўроках плэер, карыстацца мабільным тэлефонам ці іншымі падобнымі электроннымі прыладамі; ужываць ежу і напоі; перасаджвацца з аднаго месца на іншае без дазволу настаўніка.

40. На ўроках фізічнай культуры і здароўя вучні павінны быць у спартыўнай форме.

41. Вучні, вызваленыя ад заняткаў па фізічнай культуры і здароўі, абавязаны прысутнічаць на ўроках.

42. Пропуск урокаў не з'яўляецца прычынай невыканання дамашніх заданняў. У выпадку пропуску заняткаў, незалежна ад прычыны, вучань абавязаны ў поўным аб'ёме выканаць дамашнія заданні па навучальных дысцыплінах самастойна ці з дапамогай іншых вучняў.

43. Вучні, якія прапусцілі заняткі, абавязаны на працягу двух дзён прадставіць класнаму кіраўніку дакумент усталяванага ўзору (даведку ад урача ці заяву ад бацькоў з указаннем прычыны адсутнасці на занятках), які пацвярджае ўважлівую прычыну адсутнасці вучня на занятках. Прапускаць заняткі без уважлівых прычын не дазваляецца.

44. На працягу навучальнага дня вучань мае права пакінуць школу па медыцынскай даведцы, заяве бацькоў толькі з дазволу класнага кіраўніка.

45. Пры адсутнасці на занятках па ўважлівай прычыне (сямейныя акалічнасці, удзел у конкурсах, спаборніцтвах) вучань павінен прадставіць заяву бацькоў загадзя.

46. Пропускі заняткаў па няўважлівых прычынах афармляюцца ў дзённіку класным кіраўніком. Адзін з законных прадстаўнікоў вучня абавязаны пасля азнаямлення з запісам у дзённіку пра пропуск заняткаў паставіць асабісты подпіс.

47. Вучні абавязаны кожны тыдзень здаваць дзённік на праверку класнаму кіраўніку і штодня падаваць яго сваім законным прадстаўнікам для кантролю паспяховасці. Пасля кожнага навучальнага тыдня законныя прадстаўнікі вучня абавязаны ставіць свой подпіс у дзённіку.

48. Перапынак паміж вучэбнымі заняткамі прызначаны:

для пераходу вучняў у іншы кабінет (пры неабходнасці) у адпаведнасці з раскладам вучэбных заняткаў;

адпачынку і фізічнай размінкі вучняў;

прыёму ежы вучнямі;

праветрання класа, для чаго вучням неабходна выйсці з класа;

падрыхтоўкі, па просьбе настаўніка, класа да чарговага занятка;

падрыхтоўкі вучня да занятка.

49. На перапынкувучні абавязанывыконваць распараджэнні дзяжурных вучняў па класе, дзяжурнага настаўніка на паверсе, дзяжурнага адміністратара;

выконваць інструкцыі пра правілах бяспекі для вучняў у школе.

50. Выходзіць за межы школы вучням на працягу вучэбнага часу забараняецца.

51. На прышкольнай тэрыторыівучні павінны выконваць інструкцыі па правілах бяспекі, прытрымлівацца культуры паводзін.

52. Вучні абавязаны прымаць удзел у дзяжурствах па класе, па школе, у сталовай, пры правядзенні агульнашкольных культурна-масавых мерапрыемстваў.

53. Выходзіць з будынка школы падчас правядзення пазакласнага мерапрыемства вучням забаронена, акрамя выпадкаў, калі вучань ідзе дадому, папярэдзіўшы класнага кіраўніка.

54. Вучні абавязаны выконваць інструкцыі пра меры бяспекі для вучняў, прадугледжаныя для пазакласнага мерапрыемства.

55. Прыход і выхад з мерапрыемства ажыццяўляецца арганізавана, у парадку, усталяваным адказным за правядзенне мерапрыемства.

56. Падчас вучэбных заняткаў, на перапынках, пры выкананні работы на прышкольнай тэрыторыі, пры ўдзеле ў паходах, экскурсіях, у спартыўных і іншых пазакласных мерапрыемствах, вучні абавязаны выконваць інструкцыі па правілах бяспекі для вучняў.

57. У мэтах забяспечання захаванасці матэрыяльных каштоўнасцей школы вучням забараняецца прыводзіць з сабой ці запрашаць у памяшканні школы пастаронніх асоб без дазволу класнага кіраўніка і дзяжурнага адміністратара;

наносіць матэрыяльную шкоду школе (памяшканням, мэблі, абсталяванню, прыборам, інвентару, кніжнаму фонду, сталовым прыборам і т. д.).

58. Па заканчэнні заняткаў вучні ідуць у гардэроб толькі пад кіраўніцтвам настаўніка.

ЗААХВОЧВАННІ І АДКАЗНАСЦЬ ВУЧНЯЎ

59. За высокія поспехі ў вучобе, актыўны ўдзел у грамадскім жыцці школы для вучняў усталёўваюцца наступныя меры заахвочвання:

падзякі;

размяшчэнне на Дошцы гонару;

узнагарода каштоўнымі падарункамі;

напісанне лістападзякі законным прадстаўніком.

60. Заахвочванне аб'яўляецца загадам дырэктара. Выпіс з загада захоўваецца ў асабістай справе вучня.

61. За парушэнне статуту і правіл унутранага распарадку вучань можа быць прыцягнуты да дысцыплінарнай адказнасці. Падставамі для прыцягнення навучэнца да дысцыплінарнай адказнасці з'яўляюцца супрацьпраўнае, віноўнае (наўмыснае ці па неасцярожнасці) невыкананне ці неналежнае выкананне абавязкаў, ускладзеных на яго актамі заканадаўства, устаноўчымі дакументамі і іншымі лакальнымі нарматыўнымі прававымі актамі школы ў выглядзе наступных дзеянняў (бяздзейнасці):

спазненні ці нез'яўленні без уважлівых прычын на вучэбныя заняткі;

парушэнні дысцыпліны падчас адукацыйнага працэсу;

невыкананне без уважлівых прычын законнага патрабавання педагагічнага работніка;

абраза ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу;

распаўсюджванне інфармацыі, якая наносіць шкода здароўю вучняў;

псаванне будынка, збудаванняў, абсталявання ці іншай маёмасці школы;

парушэнні патрабаванняў заканадаўства аб ахове здароўя, пажарнай бяспекі;

распіццё алкагольных напояў, слабаалкагольных напояў, піва, ужыванні наркатычных сродкаў, псіхатропных, таксічных і іншых адурманьваючых рэчываў у будынку і на тэрыторыі школы або з'яўленні ў паказаных месцах у стане алкагольнага, наркатычнага ці таксічнага ап'янення;

курэнне (спажыванне) тытунёвых вырабаў у будынку і на тэрыторыі школы;

62. Не прызнаецца дысцыплінарным парушэннем дзеянне, зробленае вучнем з ліку асоб з цяжкімі і (ці) шматлікімі фізічнымі і (ці) псіхічнымі парушэннямі.

63. За здзяйсненне вучнем дысцыплінарнага парушэння ўсталёўваецца дысцыплінарная адказнасць, якая выражаецца ва ўжыванні да яго наступных мер дысцыплінарнага спагнання:

заўвага;

вымова;

адлічэнне.

64. Адлічэнне як мера дысцыплінарнай адказнасці можа быць ужыта за:

працяглую адсутнасць (больш трыццаці дзён) без уважлівых прычын на вучэбных занятках на працягу навучальнага года;

сістэматычнае (паўторнае на працягу навучальнага года) невыкананне ці неналежнае выкананне абавязкаў вучняў, калі да яго раней ужываліся меры дысцыплінарнага спагнання.

65. Адлічэнне як мера дысцыплінарнага спагнання не прымяняецца да:

вучня, які не завяршыў засваенне зместу адукацыйнай праграмы базавай адукацыі, адукацыйнай праграмы спецыяльнай адукацыі на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі, для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю, якія не прайшлі выніковую атэстацыю за перыяд атрымання агульнай базавай адукацыі пры засваенні зместу адукацыйнай праграмы спецыяльнай адукацыі на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі;

вучня, які не дасягнуў ўзросту шаснаццаці гадоў.

66. Права выбару меры дысцыплінарнага спагнання належыць дырэктару школы. Пры выбары меры дысцыплінарнага спагнання ўлічваюцца цяжар дысцыплінарнага парушэння, прычыны і акалічнасці, пры якіх яно здзейснена, папярэднія паводзіны вучня.

67. Звесткі пра ўжыванне меры дысцыплінарнага спагнання даводзяцца да законных прадстаўнікоў непаўналетняга вучня і заносяцца ў асабістую справу вучня.

ПАРАДАК ВЫКАНАННЯ

ПРАВІЛАЎ УНУТРАНАГА РАСПАРАДКУ ДЛЯ ВУЧНЯЎ

68. Сапраўдныя Правілы разглядаюцца агульнашкольным бацькоўскім камітэтам, прымаюцца Саветам школы і ўводзяцца ў дзеянне загадам дырэктара школы.

69. ЗменыідадаткіўсапраўдныяПравілыўносяццаўпарадку, усталяванымдляіхпрыняцця.

70. Сапраўдныя Правілы штогод даводзяцца да ведама ўсіх вучняў школы і іх законных прадстаўнікоў.

71. Дзеянне сапраўдных Правіл распаўсюджваецца на ўсіх вучняў школы.

72. Сапраўдныя Правілы размяшчаюцца на сайцешколы, вытрымкі з правіл размяшчаюцца ў выглядзе стэндавай інфармацыі ў рэкрэацыі школы.

Разгледжана на пасяджэнні Савета школы.



  

 

 

 

 


 

 
ІНТЭРНЭТ, E-MAIL НАШ АДРАС І ТЭЛЕФОНЫ ПРАЕЗД ДА ШКОЛЫ РАСПРАЦОЎКА І ПАДТРЫМКА САЙТА
Веб-сайт
http://sch60.minsk.edu.by/

E-mail: sch60@minsk.edu.by
(для афіцыйнай карэспандэнцыі) E-mail: sch60rbminsk@tut.by
(пошта для ўсіх - зваротная сувязь)
аўтобус № 23, 57 да прыпынка "Школа"

карта праезда

 

(С) Сістэма кіравання сайтамі
"Веб-Перспектыва" ДЗЯРЖАЎНЫ РЭГІСТР ІНФАРМАЦЫЙНЫХ РЭСУРСАЎ
РЭГІСТРАЦЫЙНАЕ ПАСВЕДЧАННЕ № 1141101564 ад 15 чэрвеня 2011 г.
Дызайн: Шумілаў І.М.
Яндекс.Метрика